Bulandet Miljøfisk tar navnet Bue Salmon

Denne milepælen markerer overgangen fra et utviklingsprosjekt til et operativt landbasert oppdrettsselskap.

Vi er stolte og begeistret for å kunngjøre at Bulandet Miljøfisk nå tar navnet Bue Salmon. Dette markerer begynnelsen på et spennende nytt kapittel for oss som selskap.

Et naturlig steg

Som Bulandet Miljøfisk har vi nådd mange viktige milepæler. En av disse var produksjonsstarten av postsmolt i mai 2022. Denne milepælen markerte overgangen fra et utviklingsprosjekt til et operativt landbasert oppdrettsselskap. Det er denne transformasjonen Bue representerer – et naturlig steg i vår utvikling som reflekterer våre ambisjoner om en moderne og fremtidsrettet produksjon av laks på land.

For å hjelpe oss med relansering etablerte vi et samarbeid med KIND Conceptual Branding. Sammen har vi jobbet grundig med å skape en tidløs merkevare:

«Å jobbe med Bue om utviklingen av merkevaren deres har vært en utrolig inspirerende reise. Fra begynnelsen har Bue-teamet vist en visjonær ånd, urokkelig dedikasjon og en smittende lidenskap for merkevareprosessen. Vi har skapt en autentisk og følelsesmessig kraftig merkevare som virkelig resonerer med målgruppen.» – Tom Emil Olsen, CEO i KIND.

Kontinuerlig utvikling

Vår hovedmålsetning som Bue Salmon er å levere et førsteklasses oppvekstsmiljø for vår Buelaks. Vi jobber målrettet i innovasjonsarbeidet vårt med å utvikle et energieffektivitet system med minimal miljøpåvirkning, samtidig som vi opprettholder et sunt økosystem. Ved å ta i bruk innovativ teknologi og moderne oppdrettsmetoder, sikrer vi at våre produkter oppfyller de strengeste standarder for kvalitet, smak og bærekraft.

Rebrandingen til Bue Salmon representerer vår tro på kontinuerlig utvikling. Vi er klare til å omfavne nye trender, teknologier og metoder for å fortsette å vise vei i utviklingen av landbasert akvakulturteknologi.

Partnerskapet vårt har flyttet grensene for innovasjon og hjulpet oss til å utmerke oss i vårt håndverk. Å jobbe med en partner som omfavner sin egen prosess og krever det beste fra oss, har løftet merkevaren deres og gjort prosessen bedre og skarpere. Det har vært en ære å være en del av Bues transformasjon, og vi er glade for å se deres fortsatte suksess i markedet.»- Tom Emil Olsen, CEO i KIND.

Vi ønsker å takke vår samarbeidspartner KIND Conceptual Branding for måten de har forvaltet, forenklet og forsterket våre visjoner, verdier og tradisjoner til en varm og tidløs identitet. Vi ønsker også å rette en stor takk til samfunnet rundt oss for deres støtte og tillit gjennom årene.

For mer informasjon om Bue Salmon, følg oss på sosiale medier og abonner på vårt nyhetsbrev. For andre spørsmål knyttet til Bue Salmon, ta kontakt med daglig leder Knut Eikeland på knut.eikeland@buesalmon.com